Thanks for this RMA link. I am thinking about sending the complete drone to Yuneec, not only the camera with gimble, because I don't want to loose the warranty. What do you think?
Ich habe gerade mit Yuneec telefoniert. Der Techniker sagt das es eigentlich nicht möglich ist die H520 Firmware zu installieren. Das Update startet dann einfach nicht. Merkwürdig. Wurde das komplette Update eigentlich über die CGO-ET gemacht? Das darf man nicht, dazu soll man eine CGO3+ nutzen.
Egal, du sollst bitte eine RMA machen und schönen Gruß von "Ulrich" mit reinschreiben
(ja, am besten alles einschicken)
(Yuneec greift dann direkt auf den Umbrella Chip zu um den Fehler zu beseitigen)
Gruß Uli
(und sorry für die schlechte Laune im letzten Beitrag
)
I just got off the phone with Yuneec. The technician says that it is actually not possible to install the H520 firmware.
The update just won't start. Unusual.
Was the complete update actually made via the CGO-ET? You're not allowed to do that, you should use a CGO3+ for that.
It doesn't matter, you should please make an RMA and write a nice greeting from "Ulrich" in it
(yes, it's best to send everything in) (Yuneec then accesses the Umbralla chip directly to eliminate the error)
Greetings Uli (and sorry for the bad mood in the last post)