Hello Fellow Yuneec Pilot!
Join our free Yuneec community and remove this annoying banner!
Sign up

nouveau membre

Joined
Jan 2, 2024
Messages
1
Reaction score
5
Age
60
J'ai 59 ans et je possède un Typhoon H que je n'utilise que l'été lorsque je pars en mer.

Je possède aussi un 3DR Solo que je ne peux pas piloter en mer 🤔, mais c'est une autre histoire....

Je suis heureuse de pouvoir trouver des réponses à mes questions, sur un forum aussi convivial😉😉, même si j'ai encore quelques questions à vous soumettre.

À bientôt.


I am 59 years old and I have a Typhoon H that I only use in the summer when I go to sea.

I also have a 3DR Solo that I can't fly at sea, but that's another story....

I am happy to be able to find answers to my questions, on such a friendly forum, even if I still have a few questions to submit to you.

See you soon.
 
Last edited by a moderator:
J'ai 59 ans et je possède un Typhoon H que je n'utilise que l'été lorsque je pars en mer.

Je possède aussi un 3DR Solo que je ne peux pas piloter en mer 🤔, mais c'est une autre histoire....

Je suis heureuse de pouvoir trouver des réponses à mes questions, sur un forum aussi convivial😉😉, même si j'ai encore quelques questions à vous soumettre.

À bientôt.
Very warm welcome to the forum
 
Greetings from Birmingham Alabama USA, welcome to the forum! We look forward to hearing from you!
 
Welcome to Yuneec Pilots! We would be happy to help answer your questions.
 

New Posts

Members online

No members online now.

Forum statistics

Threads
20,977
Messages
241,831
Members
27,384
Latest member
TroyBoy